مديريت گذرواژه ‌ها را به ‌فايرفاکس بسپاريد

♪♫ PESAREKHOOB ♪♫

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما


مديريت گذرواژه ‌ها را به ‌فايرفاکس بسپاريد

ا موضوع: دانستنی های دنیای رایانه و اینترنت,,

براي مديريت گذرواژه‌ها در فايرفاکس، به منوي Tools-»Options برويد، در تب Security پنجره‌اي با عنوان گذرواژه‌ها مشاهده مي‌کنيد.

با کليک روي گزينه اول، به فايرفاکس اجازه مي‌دهيد تمام کلمه‌هاي رمز عبور شما را به‌خاطر داشته باشد. گزينه دوم، گزينه مهم‌تري است. براي اين‌که کار از اين به بعد با سايت‌هاي مختلف ساده باشد، از طرفي امنيت شما نيز حفظ شود، فايرفاکس يک Master Password در نظر گرفته که با وارد‌کردن آن، مي‌توان سيستم ذخيره گذرواژه را فعال کرد. گذرواژه اصلي را وارد کنيد و تنظيمات را ذخيره کنيد.

از اين به ‌بعد، اگر گذرواژه اصلي را هنگام ورود به فايرفاکس وارد کنيد، در تمامي وب‌سايت‌ها شناسه و گذرواژه‌تان به‌طور پيش‌فرض ذخيره شده است، اما اگر گذرواژه اصلي را فراموش کنيد، يا شخص ديگري به ‌جز شما پاي سيستم بنشيند، در هيچ کدام از وب‌سايت‌هايي که شما لاگين کرده‌ايد، وارد نمي‌شود.



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 306

تاریخ انتشار: جمعه 1 بهمن 1389 ساعت: 18:10
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((♪♫ PESAREKHOOB ♪♫)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف